Viaduct AB

På Viaduct är alla övertygade att allt fler av framtidens affärer görs elektroniskt och att Internet blir en integrerad plattform för kommunikation mellan företag. Kostnads-, effektivitets- och kvalitetsaspekterna talar sitt tydliga språk. Med vår långa erfarenhet inom verksamhets- och systemutveckling, EDI och logistik, kombinerat med webbutveckling, hjälper vi företag att effektivisera informationsflödet både internt och med partners. Vi har samlat vår erfarenhet och tjänster i ett konceptet Edionet. Det bygger på att införa EDI över internet, mellan kunder och deras leverantörer samt på integration med bakomliggande affärssystem. På Viaduct erbjuder vi våra kunder partnersskap som innebär verksamhetsstöd före, under och efter införandet av Edionet-konceptet. Vi erbjuder också andra lösningar för internet. Readyonet är en enkel webblösning för mindre eller medelstora företag och föreningar som vill komma ut på nätet snabbt, billigt och själva ha kontrollen över webbplatsen. I Readyonet ingår ett inbyggt uppdateringsverktyg som är enkelt att nå via webbläsaren. Vi erbjuder även e-handel, systemutveckling och projektledning för affärslösningar på internet.
Libergsgatan 2
ESKILSTUNA